Logowanie

Najczęściej zadawane pytania

Czy korzystanie z portalu jest darmowe?

 

Tak. Niezależnie od ilości pracowników i szkoleń, korzystanie z portalu jest zawsze darmowe.

Czy korzystanie ze szkoleń jest obowiązkowe?

 

Nie. Celem portalu jest ułatwienie Państwu przeprowadzanie służby przygotowawczej. Nie ma obowiązku korzystania z niego.

 

Nie przychodzi e-mail potwierdzający rejestrację lub zapisanie pracownika na szkolenie.

 

Należy sprawdzić czy podany adres e-mail jest prawidłowy lub czy wiadomość ta nie została przeniesiona do spamu.

 

Po zalogowaniu się, nie można nic zrobić.

 

Po pierwszym zalogowaniu się, należy przeczytać artykuł, który się znajduje na pierwszej stronie. Następnie należy kliknąć "Rozpocznij korzystanie ze szkoleń", wszystkie opcje zostaną uaktywnione.

 

Czy można usunąć JST?

 

Nie można usunąć zarejestrowanej JST. Jeśli podano błędne dane, należy ponownie zarejestrować Jednostkę.

 

Czy po zarejestrowaniu Jednostki wymagane jest zapisanie pracowników?

 

Jeśli uznają Państwo, że nie chcą korzystać z portalu lub nie w tej chwili, nie trzeba zapisywać pracowników. Państwa Jednostka będzie zarejestrowana i w każdej chwili będzie można powrócić do korzystania z portalu.

 

Jeśli po zarejestrowaniu pracownika, szkolenie nie spełni naszych oczekiwań czy można je przerwać?

 

Celem portalu jest pomoc w przeprowadzaniu służby przygotowawczej. Jeśli uznają Państwo, że jednak chcą Państwo przeprowadzać służbę w sposób tradycyjny, w każdej chwili można przerwać korzystanie z portalu.

 

Czy można zmienić dane pracownika?

 

Tak. W Panelu Organizatora szkoleń należy kliknąć na ikonę „Zarządzanie użytkownikami”. Obok nazwiska pracownika należy kliknąć ikonę kartki z ołówkiem i zmienić dane.

Nie można zmienić adresu e-mail pracownika. Jeśli podano zły adres, należy pracownika zapisać ponownie.

 

Czy można usunąć pracownika?

 

Nie ma możliwości usuwania użytkownika. Jeśli zostały podane złe dane osobowe pracownika, można je poprawić klikając na ikonę „Zarządzanie użytkownikami” w panelu organizatora szkoleń. Obok nazwiska pracownika należy kliknąć ikonę kartki z ołówkiem i zmienić dane.

Jeśli został podany błędny e-mail pracownika, należy pracownika zapisać ponownie, podając prawidłowe dane.

 

Czy można zmienić kursy na jakie jest zapisany pracownik?

 

Aby zmienić kursy na jakie jest zapisany pracownik, należy ponownie zapisać go na szkolenie, wybierając wszystkie poprawne kursy.

Pracownik będzie miał widoczne jedynie kursy i egzamin z ostatniego szkolenia, na które został zapisany.

 

 

Czy czas dostępu do kursów jest ograniczony czasowo?

 

Czas dostępu do kursów jest ograniczony czasem trwania szkolenia (domyślnie 3 miesiące). Czas spędzony na każdym kursie jest podawany jedynie w celach informacyjnych.

 

 

Czy można ustalić różny próg zaliczenia dla poszczególnych kursów?

 

Próg zaliczenia egzaminu, ustalany jest jeden dla wszystkich kursów, które egzamin obejmuje.

 

Z ilu pytań składa się egzamin?

 

Dla każdego wybranego kursu losowanych jest 10 pytań, tzn. jeśli wybrano 5 kursów, egzamin będzie się składał z 50 pytań.

 

Czy pytania na egzaminie są zawsze takie same?

 

Nie. Pytania do egzaminu są losowane z puli 100 pytań, dla każdego kursu.